Имейл маркетингът е най-доходоносният канал за директен маркетинг, генериращ средна възвръщаемост на инвестицията от $42 за всеки похарчен $1
E-mail Marketing не е за подценяване!
По данни на една от най-големите платформи за автоматизация на email маркетинг – Mailchimp, средният open-rate на кампаниите е над 21%. Това показва, че потребителите се интересуват от промоционални имейли, въпреки лошата репутация, която създава спамът.
Основните неща, които трябва да предлага един E-mail marketing са:
Share information about your brand with your customers. Describe a product, make announcements, or welcome customers to your store.
Subscribe
Най-ефективният начин да превърнете клиентите си в лоялни и да стимулирате продажби
Забравена количка
Имейлите за изоставени пазарски колички са едни от най-ефективните и генериращи най-големи приходи имейли, които маркетолозите могат да изпратят на потенциалните си клиенти
Промоционален Email
Предложете или уведомете клиентите си за предстоящи промоции като се абонират
Заяви безплатно услугата “Експертен рекламен анализ” и научи как да продаваш онлайн по-добре и да печелиш повече
Choosing a selection results in a full page refresh.