Защо да използваме E-mail маркетинг?

Имейл маркетингът е най-доходоносният канал за директен маркетинг, генериращ средна възвръщаемост на инвестицията от $42 за всеки похарчен $1

  • E-mail Marketing не е за подценяване!

    По данни на една от най-големите платформи за автоматизация на email маркетинг – Mailchimp, средният open-rate на кампаниите е над 21%. Това показва, че потребителите се интересуват от промоционални имейли, въпреки лошата репутация, която създава спамът.

Основните неща, които трябва да предлага един E-mail marketing са:

Share information about your brand with your customers. Describe a product, make announcements, or welcome customers to your store.

  • Subscribe

    Най-ефективният начин да превърнете клиентите си в лоялни и да стимулирате продажби

  • Забравена количка

    Имейлите за изоставени пазарски колички са едни от най-ефективните и генериращи най-големи приходи имейли, които маркетолозите могат да изпратят на потенциалните си клиенти

  • Промоционален Email

    Предложете или уведомете клиентите си за предстоящи промоции като се абонират

Заяви безплатно услугата “Експертен рекламен анализ” и научи как да продаваш онлайн по-добре и да печелиш повече